Jouw klanten weten eigenlijk niet
zo goed wat jij te bieden hebt

There, I said it.

Wie ben je? Wat verkoop je? En aan wie?

Dit is zo belangrijk om te weten als ondernemer. Want als jij geen goede fundering hebt, kun je ook niet verkopen op jouw manier.

Een goed begin is het halve werk,
en de basis van jouw marketing fundering

Om goed te kunnen verkopen aan jouw ideale klant, moet je eerst heel goed weten voor wie jij er bent en waarmee jij ze precies kunt helpen. 

Je kan heel druk bezig gaan met je website, advertenties, online funnels en content, maar jouw ideale klant gaat zich niet aangesproken voelen als jij niet eerst de fundering legt. 

Samen leggen we de basis voor jouw marketingplan

in 2 fases

Fase 1

De KickStart van jouw marketing

Het fundament van jouw online marketing

Wie ben jij? Wat verkoop je? Aan wie verkoop je dat? 
En op welke manieren?  

Allemaal vragen die we verder gaan uitdiepen tijdens de KickStart. Samen bekijken we wat het precies is waar jij jouw klant mee helpt (is nooit wat jij zelf van te voren denkt). Als we die kern te pakken hebben, gaan we kijken naar jouw ideale klant. Hoe kunnen we die doelgroep bereiken en wat is daarvoor nodig?

Hierna volgt Fase 2: het marketingplan.

Na de KickStart: 

  • heb jij helder wie jij bent als ondernemer en expert
  • weet jij wat je eigenlijk verkoopt, de kern & het resultaat voor jouw klant
  • heb je de grote lijnen van jouw marketingplan te pakken

Fase 2

Jouw eigen Marketingplan

Een helder plan voor jouw bedrijf

Welke marketingkanalen gebruik je al? Welke nog niet? Welke zijn slim om in te zetten voor jouw bedrijf? 

Deze vragen worden beantwoord dankzij jouw eigen marketingplan. Na de KickStart ga ik met alle input aan de slag om voor jou een helder plan te schrijven. Hierin staat jouw marketingstrategie duidelijk beschreven en een actielijst om mee aan de slag te gaan. 

De meeste klanten kiezen ervoor om (een deel van de) taken uit te besteden aan mij. Dit gebeurt in Fase 3: Actie!

Dankzij het marketingplan:

  • heb jij helder welke marketingkanalen jij moet inzetten
  • weet jij welke kanalen zorgen voor goede zichtbaarheid bij jouw doelgroep
  • heb je in beeld welke marketingwerkzaamheden er gedaan moeten worden

Totale investering:
665 euro

Denk jij nu: maar ik heb al een strategisch marketingplan?

Nu ben ik gelijk nieuwsgierig natuurlijk.
Welke plannen heb je?
Wat zijn je doelen? 

Laten we even bellen om te kijken waar je staat.