Over Stormbrain
Stormbrain bestaat nu 3 jaar en helpt ondernemers met het opzetten en uitvoeren van hun online marketing.
Hoe mijn passie voor online marketing begon..
Toen ik na het afstuderen van mijn studie commerciële economie een richting moest kiezen, was het voor mij vrij duidelijk: ik word online marketeer.
Tijdens een 2e jaarsstage is de interesse bij mij gewekt voor dit mooie en interessante vakgebied. Ik liep stage bij een reisbureau en mocht meekijken in Google Ads en Google Analytics. Het enige wat ik dacht was: wat interessant dat je deze data zo kunt zien en mensen naar je website kunt sturen!
Mijn liefde voor online marketing was geboren.
Ik startte mijn carrière in loondienst, waar ik ontzettend veel kennis en ervaring heb opgedaan. Van de energiebranche tot het onderwijs, van kerstpakketten tot software, ik heb er ervaring mee.
Het allerleukste vond ik altijd creatief bezig zijn en nadenken over de kansen voor de bedrijven waarvoor ik werkte.
Na 1 jaar loondienst begon ik samen met mijn ex partner een eigen bedrijfje. Mijn ondernemersreis begon. Toen we later uit elkaar gingen en ik een eigen bedrijf mocht opzetten, was dat de geboorte van Stormbrain. Ik bleef nog een aantal jaren in loondienst. In april 2023 begon ik met fulltime ondernemen.
Online marketing trainingen
IMU, Winst.nl, Google
Basics Neuromarketing
Unravel Research
Google ads gevorderden
Edumia
HBO Commerciële Economie
Hogeschool Utrecht
Mijn missie
In loondienst was het altijd mijn taak om mijn marketingactiviteiten te verantwoorden tegenover de rest van het team. Waarom deed ik wat ik deed? Waarom vond ik dat dit de strategie en het plan moest zijn?
Dit heeft mij altijd geholpen om de logica van zaken snel helder te krijgen, zodat ik ze aan mezelf en anderen makkelijk kon uitleggen.
Dit is ook wat ik nu inzet voor mijn klanten. Plannen maken en concrete acties eruit halen zodat we lekker aan de slag kunnen gaan.
Je zult mij daarom weinig jargon taal horen gebruiken. Ik wil online marketing voor iedere ondernemer makkelijk en toegankelijk maken, zodat ze snappen waar ze mee bezig zijn en waar het naar toe leid.
Zo help ik ondernemers
Kennis en ervaring
Tijdens de 7 jaar in loondienst, heb ik ontzettend veel geleerd en met veel verschillende systemen gewerkt.
Dit zorgt ervoor dat ik snel kan meedenken over de uitvoering van jouw online marketing.
Resultaat gedreven
Niks ergers dan een campagne draaien maar geen duidelijke resultaten kunnen meten.
Ik wil voorkomen dat je honderden euro’s wegspoelt omdat er geen duidelijk resultaten zijn afgestemd. Ik zorg voor metingen want; meten = weten.
Creatief brein
Mijn brein is mijn grootste goudmijn. Als ik brainstorm met ondernemers, komen de creatieve ideeen vanzelf naar boven.
Hierdoor kan ik out of the box denken en voor invalshoeken zorgen waar jij nog niet over nagedacht hebt.